Top 10 Billboard- HOT-iunie 2011 | Un blog cu și despre...Brașov!

18.06.2011

Top 10 Billboard- HOT-iunie 2011

Totul a inceput din momentul in care am vrut sa pun si niste muzica pe blog.Am inceput sa caut, si asa caut poate gasesc o modalitate de pune si un fundal sonor la blog. A durat ceva pina am gasit un player care sa imi si placa, dar mai ales sa il pot si instala si ce e cel mai important sa ma lase sa si schimb playlist-ul relativ simplu. Dupa lupte seculare care au durat ....30 ani, cum zicea "nenea Iancu" am reusit sa pun un player pe blog, dar pentru ca se pare ca asa e natura umana, brusc am avut o problema apropo de muzica pe care sa o pun pe playlist. Si lupta si da-i.... ca sa ramin in Caragiale ,m-am gindit si razgindit in toate felurile. Am argumente pro si contra pentru toate genurile, dar nici unul imfailibil.Inapoi la momentul 0 si atunci mi-am amintit ca in vremea lui Ceausescu aveam muzica de la un prieten care nu stiu pe ce cai primea o matrita cu Topul Billboard odata pe luna si "aproviziona" cu muzica tot cartierul plus vreo citiva "DJ" din oras. Deci inapoi in liceu am dat fuga la Billboard, am facut ceva reserch si iata topul actual

10.Super Bass - Nicki Minaj (Cover by @KarminMusic)
9.Jason Aldean - Dirt Road Anthem - ACM AWards 2011
8.Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough (Boyce Avenue
7.Jennifer Lopez - On the floor (Live) So You Think You Can
6.Lady Gaga - The Edge Of Glory (LIVE) HQ
5.Bruno Mars - The Lazy Song - Lyrics On Screen (HD/HQ)
4.Katy Perry - ET lyrics
3.LMFAO - Party Rock Anthem (OFFICIAL VIDEO)
2.Pitbull - Give Me Everything (Lyrics on Screen) (HQ)
1.Adele - Rolling In The Deep [Lyrics]

pus frumos in ordinea numerelor crescatoare de pe tricou, si cu promisiunea ca odata pe luna repet operatiunea de cautare a topului.. ptr cei ce doresc Cd-uri cu topul pregatiti berea(adik puneti-o la rece), cantitatea ramine sa o cuantificam la sfarsit(daca mai putem,inseamna ca n-am baut destul)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

FACEBOOK