Autograf Florin Bercean | Un blog cu și despre...Brașov!

20.07.2011

Autograf Florin Bercean

Autograf Florin Bercean,

Florin Bercean, antrenorul lotului national de judo feminin. A participat la trei olimpiade, a fost decorat de toti presedintii Romaniei, a primit titlul de cel mai bun antrenor al Europei si supervizeaza si lotul de tineret. In plus, a luat medalia de aur la olimpiada de la Beijing cu Alina Dumitru.
O sa ma intrebati ce legatura are acest post cu Brasovul.Va explic imediat :
Florin Bercean
Pe Domnul Profesor Florin Bercean l-am “prins” intr-un noroc ,in tranzit prin Brasov,mergind spre Bucuresti,unde urma sa participle la niscaiva sedinte ale Federatiei de profil. Am avut curajul sa ii spun ca am un blog si sa il rog sa imi dea un autograf ,dar unul in care sa imi spuna ceva”cu si despre …Brasov”Ca sa fie treaba oabla l-am asteptat cu o foaie A4 in mina.A luat foaia si mi-a promis ca revine cu autograful facut.L-am asteptat putin neincrezator, eram constient ca are la ce sa se gindeasca si in mod sigur avea si alte lucruri mai bune de facut.Dar mi-a facut o bucurie si s-a intors cu autograful.Un om deosebit, care mi-a demonstrat ca are si o mare deschidere pentru nou, asta pe linga seriozitatea cu care trateaza toate lucrurile,asa” asezat” ardeleneste.Sa vorbesc eu despre domnul Profesor, nu pot decit la superlativ,sunt mindru ca in viata am putut sa fiu si eu in preajma domniei sale, sa pot sa vad in citeva ocazii lotul de judo “ la lucru”,pot sa depun oricind marturie pentru efortul imens depus la antrenamente, de gradul imens de profesionalism , de prezenta aproape palpabila a unei stachete a performantei pe care dinsul o ridica precum arbitrii ridica bara la saritura in inaltime si  cere celor din jur sa o depaseasca, dinsul fiind cel care o depaseste primul,aratindu-ti cind si cum sa faci ca sa o depasesti si tu.Vorbeste dinsul in autograf de hotelul Caraiman din Poiana Brasov, acesta fiind locul in care lotul vine in cantonament de 2 ,3 ori pe an, facind pregatirea pe pantele Postavarului si in sala Ruia.Aceasta e legatura D-lui Profesor cu Brasovul, si ca sa inchei, va aduc aminte ca asociem numele unor oameni cu locuri,fapte, vorbe care ii definesc.Pe Domnul Profesor il defineste in mintea mea o vorba spusa unui reporter conform careia domniei sale “nu ii plac oamenii care se scoala dupa ora 7 dimineata “.Intotdeauna la 6 e in picioare.A si sa nu uit,am avut ocazia sa beau cafea facuta de domnia sa .E excelenta

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

FACEBOOK