TOPUL BILLBOARD-IULIE 2011 | Un blog cu și despre...Brașov!

16.07.2011

TOPUL BILLBOARD-IULIE 2011

TOPUL BILLBOARD-IULIE 2011


Billboard
A venit si jumatatea lunii iulie si asa cum am promis am refacut cautarea pe Billboard si am facut un playlist cu “componentele “topului lunii iulie.Sa ma apuc eu acum sa comentez intrarea sau iesirea din top a vreunei piese sau sa ma apuc sa fac “judecati” de valoare ,nu pot,nu stiu,mintea mea nu poate sa cuprinda,organizarea acestei uriase industrii numita a “show-biz”-ului,aici unde marketing-ul lucreaza extrem  de puternic,unde toate componentele de success sunt adinc cintarite si asezate intr-o cutie magica, de catre vrajitori ai managementului(cultural,musical,financiar), secondati de ucenici maestrii la rindul lor in tot ceea ce sa cheama PR, industria evenimentului,TV,film, muzica.o imensa “industrie” dar in care lady Gaga a venit pe la 13 ani, a compus o piesa de success,s-a dus la scoala ,a venit cu o diploma de la o universitate  de o calitate excelenta, a mai compus vreo citeva piese excelente, dupa care ne-a aratat la toti chilotii, si s-a autodefinit ca “excentrica”. Sincer ,eu cred ca are in spate aceeasi echipa pe care a avut-o Madonna, n-am nici o dovada, dar am un sentiment de “déjà-vu”.Nu sunt un “groupie “ al lui lady Gaga , dar dau Cezarului ce e al Cezarului. Si acum comparatia cu Romania,orice parasuta se cupleaza cu un “tatic” cu vreo 25-30 de ani mai in varsta , super afacerist de succes (a se citi”ciorditor de la stat”),care are grija sa o promoveze in “diva”, ea simte o “nevoie” sa ne arate la toti chilotii , in idea de a isi creste pretul de inchiriere, cit despre talent……., sintetizatorul sa traiasca. Poate asa intelegeti dece prefer topul Billboard.
Acesta e cel din 15.07.2011. 

1.        LMFAO ft. Lauren Bennett & GoonRock - Party Rock
2.    Pitbull feat Ne Yo - Give Me Everything Tonight (Official Music Video)
3.     Adele - Rolling In The Deep (LIVE AOL Sessions HQ)
4.     Katy Perry - Last Friday Night (TGIF) (Official Lyrics on Screen) [HQ/HD]
5.     Super Bass - Nicki Minaj (Cover by @KarminMusic)
6.     Lady GaGa - Edge Of Glory (Germany's Next Topmodel)
7.   . Lil Wayne-How to Love With Lyrics
8.   .OneRepublic - 'Good Life'
9.   . Tonight Tonight - Hot Chelle Rae
               Katy Perry feat. Kanye West - ET Lyrics On Screen HD | Fourth Single

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

FACEBOOK