Candidatele la titlul de Miss European Tourism 2012 prezente la Brasov | Un blog cu și despre...Brașov!

28.06.2012

Candidatele la titlul de Miss European Tourism 2012 prezente la Brasov

Andreea Rotaru-Miss Tourism 2011

28 de tinere din întreaga Europa au probat rochii de seară sub Tâmpa, unde vor mai rămâne câteva zile, înainte de proba care va decide care dintre ele va deveni imaginea turismului european. Evenimentul va avea loc în 1 iulie, la Castelul Cantacuzino din Buşteni

28 de fete frumoase care luptă pentru titlul de Miss European Tourism 2012 şi 15 jurnalişti străini au poposit ieri la Braşov. Este prima versiune internaţională a evenimentului, care a adus sub Tâmpa fete dintr-o sumedenie de ţări. „Malta, Italia, Rusia, Moldova, Finlanda, Slovacia, Cehia, Cipru, Polonia, sunt foarte multe ţări de unde vin fetele. Din Italia avem şi Sicilia, sunt două agenţii care mi-au trimis două fete. Sper să fac din acest eveniment o tradiţie, este primul an în care îl organizez internaţional şi îmi doresc ca la anul să-l fac şi mai bine, şi mai important, şi mai mare decât acesta”, a declarat Roxana Rus , organizator concurs.

La Braşov, fetele au venit sa probeze rochii de seară, creaţii ale designerul braşovean Lăcrămioara Iordăchescu, cu care vor defila în seara finalei de pe 1 iulie, de la Castelul Cantacuzino din Buşteni. Printre juraţi se număra Lucian Bute, Ilie Năstase, Cătalin Botezatu şi Liviu Vârciu. Fetele vor avea de trecut trei probe - costumul naţional costumul de baie şi rochiile de seară. „Eu, fiind braşoveancă, mi-am dorit să am şi designer, dar şi prezentator braşovean. Recunosc că era mai dificil să organizez acest eveniment la Braşov, dar mi-am dorit să promovez oamenii din zonă şi locurile noastre frumoase”, a adăugat organizatoarea.
Aşteptând să intre la probe, fetele au organizat şedinţe foto în curtea atelierului, încercând să pară cât mai degajate. Reprezentantele României sunt încântate de creaţiile vestimentare şi nu par să aibă emoţii pentru defilarea din 1 iulie.
„E foarte frumos, fetele sunt foarte ok, ne distrăm, ne plimbăm, e foarte bine. E foarte ok rochia de seară, chiar mi-a plăcut foarte mult, toate sunt frumoase, sperăm să strălucim în seara finalei”, a fost de părere Georgiana Vreme, reprezentanta României regiunea Moldova. „Nu am emoţii, e primul concurs la care particip, primele şedinţe foto, nu am făcut modelling, e o experienţă nouă. A fost din întâmplare şi am zis să merg şi eu la selecţie. E totul foarte bine organizat. Rochia de seară e superbă şi abia aştept să o îmbrac din nou”, a împărtăşit Ecaterina Ciotonaş, reprezentanta României regiunea Transilvania.
Primii critici vestimentari sunt chiar colegele de competiţie, aşa că fetele şi-au cerut una alteia părerea despre felul în care arată. „Emoţii sunt, nu pot să spun că nu am, şi cred că toate fetele vor avea, dar sperăm să fie ok”, a declarat Pina Giordano, reprezentanta Italiei. „Este foarte distractiv. Sunt pentru prima oară în România, este foarte frumos aici, iar fetele sunt dulci ceea ce e bine. Nu ştiu dacă voi câştiga competiţia, dar nu mai este nici una ca mine, aşa că ăsta este atuul meu în faţa celorlalte fete. Sunt sigură că voi învăţa foarte multe”, a precizat reprezentanta Olandei.
Fetele vor petrece ziua de azi în Poiana Braşov, pentru ca vineri să coboare în oraş, unde vor anima un eveniment găzduit de Piaţa Sfatului.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

FACEBOOK