O LUME VIRTUALA | Un blog cu și despre...Brașov!

14.05.2011

O LUME VIRTUALA

Poate era mai bine sa ii spun:"Cuvant inainte", dar cred ca n-as fi fost foarte original.Oricum sunt bucuros sa va am martori ai acestei timide incercari de a intra in lumea virtuala, Am inceput de la 0 , adica , de la vestita cautare pe Google, am primit multe sfaturi virtuale, unele date de oameni care stiau despre ce vorbesc , dar oricit nu ma pricep eu ,unii nu se pricep nici cit mine, dar simt nevoia sa se exprime.Problema lor ,eu unu nu pot decit sa le respect optiunea dar nu pot sa nu taxez ridicolul si prostia. Unul dintre sfaturile pe care le-am citit , si pe care acum incerc sa il urmez a fost sa scriu despre ceva ce stiu , sau ceva ce imi place. M-am tot gindit si cu siguranta imi place orasul in care locuiesc ,BRASOV ,cu litere mari si in inima mea , n-am putut si n-am vrut sa il "parasesc " nici macar ptr oferte bune. Dar destul cu asta, e un fapt traiesc cu el si ma simt bine vazand Timpa cind ies la plimbare prin oras, intilnindu-ma cu fosti colegi de scoala sau de munca, mergind la biserica de Inviere ,facind totul in acesta lectie de istorie perpetuua care este Brasovul.Voi incerca sa pun aici de toate:povesti, legende,informatii, tot ce poate fii folositor cuiva care vrea sa cunoasca Brasovul,atit cit stiu si cit pot.Oricine la fel de pasionat de subiect poate sa imi scrie, sa imi faca observatii, chiar sa" ma traga de urechi", daca si cind gresesc(probabil ca e doar o chestiune de timp), sa ma intrebe sau sa ma ajute in acest demers (de incepator), de intrare in lumea virtuala

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

FACEBOOK