Culmea crizei! Cirese cu 150 de lei kilogramul la Brasov | Un blog cu și despre...Brașov!

29.01.2012

Culmea crizei! Cirese cu 150 de lei kilogramul la Brasov

Cireşele de pe tarabe vin din Australia sau Chile. Un kilogram costă cât încălzirea lunară a unei garsoniere. În piaţa Star, cea mai scumpă din Braşov, preţul ajunge şi la 180 de lei, dar nu este afişat.
Vânzătorii se laudă că reuşesc să-şi golească stocurile şi aste pentru că au clienţi fideli, dar şi pentru că lasă la preţ cel puţin 10% pentru cumpărătorii speciali. Chiar şi aşa preţurile sunt uriaşe.
Braşovenii sunt însă şocaţi. „Pot să stea acolo la preţurile astea. Cu 150 de lei eu şi soţul meu cumpărăm mâncare pentru două săptămâni", spune Domniţa Toma, pensionară.
„Este strigător la cer. Mie atâta mi-a venit gazul luna asta, pentru locuinţa cu două camere.Trebuie să fii nebun să cumperi", spune şi Vasile Tudor.
„Eu am crezut că e greşeală şi m-am dus la vânzător şi i-am spus că are un zero în plus. Am rămas şocată, când mi-a spus că nu e greşit că atâta costă", spune Miora Bratu.

Pe piaţa mai sunt căpşuni din Grecia, cu 50 de lei kilogramul, şi caise din Spania, cu 20 de lei kilogramul.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

FACEBOOK