Horia Brenciu nu se însoară pentru că… nu are timp | Un blog cu și despre...Brașov!

04.07.2012

Horia Brenciu nu se însoară pentru că… nu are timp



Horia Brenciu
Horia Brenciu neagă zvonurile apărute în presă, conform cărora se va căsătorit cu Alice Dumitrescu, femeia cu care este împreună de 6 ani și care-i va dărui un copil.
Cântărețul și antrenorul de la “Vocea României” spune că nu are timp să-și oficializeze relația cu producătoarea TV Alice Dumitrescu, care-i va dărui un copil în luna noiembrie.
“Acest copilaș drăgălaș vine în cea mai agitată, complexă și tumultuoasă perioadă artistică a vieții mele. Și repet, îmi pare bine că s-a întâmplat așa! Dacă ar fi să mă gândesc la nebunia care va fi la „Vocea României”, cu viitoarea mea echipă de 12 voci și cu toate acele ediții live, dacă ar fi să adaug repetițiile cu orchestra de aproape 25 de muzicieni pentru concertul de pe 29 noiembrie, de la Sala Palatului și dacă ar fi să prind în acest conglomerat și pregătirile pentru al 3-lea album al meu, intitulat „40”, pe care-l lansez în primăvară, ei bine, tot ce mă rog eu, în contextul ăsta, este să nu cumva să se întâmple ca unele dintre evenimentele de pe lista să coincidă cu nașterea moștenitorului tronului Brenciu!”, a spus artistul pentru Pro TV.
Întrebat dacă urmează și o nuntă, Brenciu a spus: „Hahaha, mă faci să râd! Pai, când să mai încapă și căsătoria între tot pomelnicul ăsta de concerte, nașteri și repetiții prin studiouri?!”.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

FACEBOOK